PDA

View Full Version : Photochop request, if it's okay.



LordeSoHc
08-14-2002, 05:03 PM
I would first like to say to all the photochoppers in here... you all rock. Great job. I was wanting to know if you folks would put your skills and talents to work for me. I own a Dodge Neon and am looking to put a Skyline front end on it. Something different than what the current Neonites are doing. I was wanting to know if you could take this photo:

http://neonextreme.com/gallery/neon91.gif

and put a Skyline front end on it. Also if it's not too much of a bother, if the car could be redone blue, that would be a help too. Thank you, and much appreciated.

LordeSoHc
08-14-2002, 05:30 PM
Ohh... one more clarification. If the stock round headlights can remain, that would be fantastic. Thank you again.

TrueBlueStang2k1
08-14-2002, 07:05 PM
:lol: :lol: i love how the n00bz always suck up to everyone before they request a chop..


I would first like to say to all the photochoppers in here... you all rock. Great job.

Civicracer2005
08-14-2002, 09:16 PM
ill try to give it a shot but a help off the skyline at that angle would reall y help me

Civicracer2005
08-14-2002, 09:22 PM
ill try to give it a shot but a help off the skyline at that angle would reall y help me

i mean tto say a pic of the skyline at that angle would help

Infamousthug Bx
08-14-2002, 10:46 PM
:lol: :lol: i love how the n00bz always suck up to everyone before they request a chop..


I would first like to say to all the photochoppers in here... you all rock. Great job.

he was talking about me dude... :D hahaha
j/k... :lol:

Civicracer2005
08-15-2002, 11:12 AM
^^^ whats up with your chop? it looks good but thats just an odd idea

Infamousthug Bx
08-15-2002, 02:12 PM
in the avatar? lol... its not an odd idea... its a race civic... :D .. and im gonna build it

LordeSoHc
08-16-2002, 11:30 AM
It's not a suck up... I'm an artist away from the computer... but when it comes to using one... I can't... so I am always blown away by those that can... especially that make 'em look good... which you folks do.

http://www.skyline-nissan.com/res/images/r33_front.png

This is the closest I could get.

Starscream
08-16-2002, 12:56 PM
this one i did REALLY REALLY quick...i just took them and started playing...i didnt do the best kuz honestly i didnt think it would work.. :roll_eye: but you get the general idea...it also doesnt help that the pics werent the greatest quality either..but oh well~

http://www.imagestation.com/picture/sraid28/p143e019ffdad25d2827cb92da3caec78/fd6535d9.jpg

LordeSoHc
08-16-2002, 01:00 PM
that's cool.. is there any way to keep the round head lights?

Starscream
08-16-2002, 01:06 PM
SHIT man i JUST deleted all the pictures....sorry..maybe someone else can bring it back to its neon headlight nature??? :D sorry~

LordeSoHc
08-16-2002, 01:09 PM
It's all good... don't fret.

Anonymous
08-16-2002, 10:16 PM
i just gotta know...WHY IN THE FUCK?!

LordeSoHc
08-17-2002, 07:38 AM
I like the skyline, I like my neon... and you see loads of people around doing a skyline front end conversion.... well I want to see it... Just with the Neon Headlights.

Shocon2k
08-17-2002, 02:59 PM
Skyline front end conversion? Not round here...I wish I could either have a Skyline or a cool ass front end conversion...but on my civic a big wide real Skyline front would look funny as hell. :lol:

LordeSoHc
08-17-2002, 03:03 PM
I'm sure it would... but it's alwasy nice to see what it would look like without having to do it.

EK_Hatchy
08-18-2002, 01:23 AM
i don't think domestics and imports should be intermixed like that, it's just wrong... :( :x

LordeSoHc
08-19-2002, 07:54 AM
ehh... I saw someone take a 94 'lude and put a mustang black widow kit on it. Looked hella tyt3.