PDA

View Full Version : Competition #3 Underway!



Si 2 Si
08-11-2002, 05:45 PM
Its vote time :D

http://www.photoshopjunkie.com/ps_comp/ps_comp_3/index.html

Shocon2k
08-11-2002, 06:30 PM
Couldn't we have used a COOL car instead? I'm not a big fan of SUVs.

Shocon2k
08-11-2002, 06:33 PM
Lemme annex to what I just posted...shouldn't we have had a list of pics to vote on for this contest? I mean, a lot of people might not like the stupid concept SUV...were's we going to do a WRX or an IS300 for this contest? I say we hold a poll.

Si 2 Si
08-11-2002, 06:48 PM
But see if that were the case, we'd have the same type of cars with the same types of chops over and over and over again. I pick odd cars because it usually generates more creativity. People would vote on something like an IS300 or a WRX because they're thinking "cool, I can lower it, add rims, and change the color," which is what anybody can do these days really.
Although I do see your point and would tend to agree that the general public would prefer a car thats more universal, I prefer however that these competitions kinda seperate the everyday chops from the rest.

For yucks, on the next contest I'll choose a more universal car and we'll see where that lands us. Hell, I could be completely wrong here, so we'll see :p

blaze16
08-11-2002, 08:28 PM
is that your site^^??if it is its a good site :nod: im tryin to think of ideas for it , it's gonna be tough

JpCT
08-11-2002, 08:55 PM
creativity is right....im fooln around and you cant even recognize this puppy...but unfortunetly i suck at photoshop...maye thats why :lol: :lol:

El Jefe
08-11-2002, 09:43 PM
lets show clubrsx what we can do!

XAcidManX
08-12-2002, 04:45 PM
lets show clubrsx what we can do!

It'll be like a summer camp field day competition.

blaze16
08-12-2002, 06:03 PM
lets show clubrsx what we can do!
and :ukliam: Club Si :ukliam:

blaze16
08-12-2002, 06:06 PM
i started on mine but now i am havin trouble comin up w/ ideas :roll:

Infamousthug Bx
08-12-2002, 07:32 PM
As promised, I was asked to post this here when the next competition started (and its a Honda this time! :) )
Up and running on its own domain now too :)
Photochop Competition #3 is now underway. Have fun :D

http://www.photoshopjunkie.com

oh my god... that's the ugliest P.O.S. I've ever seen... this is gonna be fun... :lol:

El Jefe
08-12-2002, 08:48 PM
lets show clubrsx what we can do!

It'll be like a summer camp field day competition.can i be drill sargeant? :D

sexeemunky
08-12-2002, 08:59 PM
i cant find any pictures of the car im looking for with a close enough angle to that pic :(

Infamousthug Bx
08-13-2002, 10:46 AM
OH SHIT! IT IS A FUCKIN WRAP! EVERYBODY QUIT NOW!!!
hahaha :lol:
seriously guys... i think this is the best work I've done ever... who made that flying car from contest 2 :-? ... that was some cool stuff... :D

Infamousthug Bx
08-13-2002, 01:47 PM
OH SHIT! IT IS A FUCKIN WRAP! EVERYBODY QUIT NOW!!!
hahaha :lol:
seriously guys... i think this is the best work I've done ever... who made that flying car from contest 2 :-? ... that was some cool stuff... :D

shit... I messed up... now I cant fix the problem... :cry:
i cant believe i have to start this shit over again... anyway... I'm throwing in the picture the way it is... I put some crazy mods to it... I just couldnt do anything with the colo0r... oh well... :D i still think i did a real good job

RussianG
08-15-2002, 02:33 PM
My entry is in.
.

blaze16
08-17-2002, 07:55 PM
lol i think every one is doing the same shit to it :lol: any way i think this is my best work ever also :P

Si 2 Si
08-25-2002, 10:19 AM
Last day for entries! :)

EDIT: Times up!

Its vote time :D

http://www.photoshopjunkie.com/ps_comp/ps_comp_3/index.html

Si 2 Si
08-31-2002, 02:52 PM
Winners are up :)

http://www.photoshopjunkie.com/contests.html