PDA

View Full Version : HALO projector light...



smallcow
05-03-2002, 01:36 PM
hehe...i finally got a set on my car...tell me what you guys think of it :roll:
Uploaded file larger than 100000 limit. Sorry.

brabus151
05-03-2002, 07:40 PM
hmmmmmm...try that pic again...i really wanna see em... :smile:

smallcow
05-04-2002, 12:18 AM
here it goes...

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=showMyPhoto&albumID=3713063 7&photoID=37130888&security=WvKEAQ

tell me what you think of it? :cool:

2Fast95Accord
05-04-2002, 12:41 PM
Dude the pic isn't working, it says I'm not logged into that album, and I can't view the pic. I am anxious to see how they look because I want to buy them for my car too. Do you have an HID system, aftermarket bulbs, or stock bulbs in with them? I currently have the aftermarket blue bulbs in with the stock headlamp. Can I leave the bulbs in with the HALO projector or do I need other bulbs?

smallcow
05-04-2002, 10:17 PM
try it now...this thing sucks...i have to log in at all times for u guys to see it??...anyone know any other picture sits that will allow u to post pictures?

=) :evil:

2Fast95Accord
05-05-2002, 01:03 PM
Still nothin....

brabus151
05-05-2002, 02:52 PM
just put it in the vid and pic forum and upload it from ur hard drive...or host it on imagestation

TJCCARDCO
05-05-2002, 03:14 PM
:roll:

SleeperAccord
05-06-2002, 05:24 AM
sucks ass, use geocities.

smallcow
05-07-2002, 01:34 AM
here it is...if it doesn't work this time...KILL ME...ahhaha :lol:

http://www.geocities.com/teamsirracing/front2.jpg

brabus151
05-07-2002, 02:37 PM
ready to die? :smile:

smallcow
05-07-2002, 03:16 PM
SH***************************.....dammn this web-sites

i swear it was working last nite...ahha

guess im ready to die...

lol :grin:

Somers22
05-07-2002, 07:08 PM
Dude, I gotta see those.


James

brabus151
05-07-2002, 07:33 PM
ya...ill send u my email...just send me the damn pics... :lol:

B18C5er
05-08-2002, 06:58 PM
They look nice. I wanna see em with no background light and just the headlights on.

OH yea, i saw them by right click in on the link and clicking Save Target As then saving it to my Hard Drive

smallcow
05-08-2002, 07:55 PM
THANK YOU!!!...finally someone was able to see my picture.... :eek:

soo i guess thats how u open them...right click it then save it on ur hard desk then open the link...

:oops:

brabus151
05-08-2002, 08:18 PM
^^wow! those are sweet...im gonna need to change my headlights soon...i think ill get those...they look sick :eek:

2Fast95Accord
05-08-2002, 09:44 PM
Those are sweet, I definately want some of those. But I have a question...

Which beam is the low beam, and which is the high beam? I see the beams in that pic (one is the HALO, one is the low and one is the high I'm guessing). So when you turn you headlights on, which beams come on? What about when you turn on your high beams?

smallcow
05-09-2002, 02:18 PM
the high beam is the one towards the center..close to the grill...and the low beam is the on the outside with the projector lens...high beam uses H3 and low beam uses H1...as for the HALO rings...it comes with a wire itself...soo you can basicly hook it up to anywhere you want...and behind the halo..there is another city light...people usually turn it off..cuz if you have it on at the same time..you wont be able to see the HALOs...as for me..i changed the bulb into red...soo you figure how they look like when they're both turned on

hehe

hope it helped :smile:

brabus151
05-09-2002, 04:34 PM
how much were they again? and whered u find em...

smallcow
05-09-2002, 09:00 PM
http://www.ebay.com

thats the cheapest place i could find them so far...or else go to http://www.autodynamic.com

^^

brabus151
05-10-2002, 12:18 AM
i found em on NOPI for around 250 bucks...how much did u pay?

smallcow
05-10-2002, 12:30 AM
dont buy them from nopi man...i got mine...for 180 SHIPPED to my door....

cheap as hell...

if you want...i'll hook u up for 200 a set.. or something

let me know

:eek:

Accord213
05-10-2002, 04:41 PM
On 2002-05-09 23:30, smallcow wrote:
dont buy them from nopi man...i got mine...for 180 SHIPPED to my door....

cheap as hell...

if you want...i'll hook u up for 200 a set.. or something

let me know

:eek:


Hook it up [email protected] Qkslvr213.

brabus151
05-10-2002, 05:18 PM
On 2002-05-09 23:30, smallcow wrote:
dont buy them from nopi man...i got mine...for 180 SHIPPED to my door....

cheap as hell...

if you want...i'll hook u up for 200 a set.. or something

let me know

:eek:


ill let u know when i get them... right now my clutch is going so i need to replace that...plus im still saving for the supra...

smallcow
05-10-2002, 10:06 PM
yeah....just let me know whenever you want a set...or if u'll ever want one..hehe...

i'll be here :smile:

BigTime VTEX
05-21-2002, 10:56 AM
Ok, SMALLCOW, i gots ta see these.I'm about to redo all my lights on my car, and i must see this because i think they might be the only headlights i'm interested in. Im beggin you, email me the picture. [email protected] THanks, peace. By the way, anyone know of any new taillights for 94-95 accords besides the stype, all clear, and altezzas?

BigTime VTEX
05-21-2002, 06:03 PM
Yo SMALLCOW, please email me the picture. I am honestly ready to buy this thing, i just want to see it on an accord. It looks tight on its own.

smuggy
05-21-2002, 07:44 PM
smallcow: nice car.....what engine mods do u have?